Make these ads go away.

Search:

Type: Posts; User: Chezzie; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  1. Replies
    18
    Views
    1,622

    Re: Blast from the past

    hey Bryn Great to see you hun, hope you have been getting out on your boat and having fun:-6

    @Oscar no new job same one just full time hun :)
  2. Replies
    18
    Views
    1,622

    Re: Blast from the past

    Hey Peg (hug) hope your well hun :)
  3. Replies
    18
    Views
    1,622

    Re: Blast from the past

    well its kinda fun seeing you all again but its late and I work full time now so best crawl to my bed....Hope I can sleep through the heavy winds (not hubby) and rain thats lashing down here right...
  4. Replies
    18
    Views
    1,622

    Re: Blast from the past

    Spot, id never share those idyllic moments, hope your well and gosh I bet your grandaughter must be around 5 maybe now?
  5. Replies
    18
    Views
    1,622

    Re: Blast from the past

    damn I got rumbled quick Betty heh heh...

    Hey Oscar. I just read about your racehorse...awesome ill be looking out for her.

    Does Chonsi, Kathy Ellen and all the old crew still use the forum?
  6. Thread: Peter Andre

    by Chezzie
    Replies
    34
    Views
    1,881

    Re: Peter Andre

    He sports an awesome 6 pack.....

    Fills his jeans

    Awesome dad to his kids

    crap singer but kinda a nice guy, well thats how he comes across on his Peter Andre fly on wall follow me everywhere...
  7. Replies
    18
    Views
    1,622

    Blast from the past

    Hi All:sneaky:

    Hope your all doing ok

    Dont have much time for the internet since I started my porn career :yh_chickn but was thinking of this place and decided to drop by and say hi to you all...
  8. Replies
    19
    Views
    1,059

    Re: Diagnose this poster...

    Hey Betty, just passing through and was thinking of you guys and hope your all well...Dont wanna take this thread of topic though (think)
  9. Replies
    19
    Views
    1,059

    Re: Diagnose this poster...

    hmmm I smell crack with a hint of whizzzzzzzzzzzzzzzzz :P
    Hello peoples
  10. Thread: Posting rate.

    by Chezzie
    Replies
    26
    Views
    3,708

    Re: Posting rate.

    Omg Bill..you think the mods sit and work out stats??? Maybe they used too, I dont know but were all about whos turn it is to bring the hobnobs lol...

    Seriously I dont even know if TS looks into...
  11. Thread: Posting rate.

    by Chezzie
    Replies
    26
    Views
    3,708

    Re: Posting rate.

    No it isnt:sneaky: God Gill, your always tellin lies to make yourself look good, thats not Bill, Bill wears shorts and has a blue hat..Remember:yh_rotfl:yh_rotfl:yh_rotfl
  12. Thread: Posting rate.

    by Chezzie
    Replies
    26
    Views
    3,708

    Re: Posting rate.

    Its like their really only happy reading others arguing lol
  13. Replies
    81
    Views
    2,730

    Re: ok FG this is it

    excellent heh heh:yh_rotfl:yh_rotfl:yh_rotfl
  14. Thread: Posting rate.

    by Chezzie
    Replies
    26
    Views
    3,708

    Re: Posting rate.

    Makes me laugh when people say, FG is quiet, FG is boring but you pull your tripe out to try and make them laugh or find amusing/interesting and you either have to check with snopes. prove links and...
  15. Thread: Posting rate.

    by Chezzie
    Replies
    26
    Views
    3,708

    Re: Posting rate.

    DOH!!! yes Betty the butter, utterly the best lol:D
  16. Replies
    81
    Views
    2,730

    Re: ok FG this is it

    farmer giles pulling cheezy jokes, who'd of edam and eve'd it :D
  17. Thread: Posting rate.

    by Chezzie
    Replies
    26
    Views
    3,708

    Re: Posting rate.

    You cant win really, post alot and get zero replies which makes you feel like not bothering, post jokes same thing, try and have a conversation over politics/health/religion/guns/animal cruelty ect...
  18. Replies
    81
    Views
    2,730

    Re: ok FG this is it

    Watcha Tosspot :D

    Hows you and suzie and kids and doggies?
  19. Replies
    309
    Views
    14,187

    Re: For us ladies who really need a change here!

    <Image removed at google insistence>
  20. Replies
    404
    Views
    14,036

    Re: We Won ... The Iraq War Is Over.

    Pfft...You should be thanking us, we give you Eisteddfod and Sheep:yh_rotfl:yh_rotfl:yh_rotfl:yh_rotfl:yh_rotfl:yh_rotfl
Results 1 to 20 of 96
Page 1 of 5 1 2 3 4